17 de setembre del 2012

Hever Castle Triathlon



Aquesta vegada .... nadarem entre temperatures d'uns 15º o 16 º..... grgrgrggrgr.......... per això m'han dit que per "aclimatar-me"... aquests dies em vagi dutxant amb aigua freda.... i és que falta poc pel 29 de setembre ... Hever Castle Triathlon ( London) ens espera!!!

Nadarem, pedalarem i correrem en un entorn molt guapo i impregnat de molta història... com és la dels Tudors... a veure si encara tindrem l' aparició d' Enric VIII d'anglaterra... jeje

Potser confondré les milles en kilometres... i potser parlaré en "catalonish" : in- inde- independència.... però ho penso donar tot per aconseguir " finish the race"!!



Ben segur que portaré el nom de Leffer's al tratge !!!



Ja us explicaré a la tornada.

See you soon Leffer's

Panzer

2 comentaris:

Llebreta Salfuman ha dit...

Collons Panzer!!! No em tirava a l'aigua ni fart de vi!! 15ºC i jo que em dutxo amb aigua calenta a l'agost....

Això ja és un altre nivell de sufrimiento, eh?

Molts ànims i molta sort!!!!!

Roger S. C. ha dit...

no et deixis les carbasses al menys si t'agafa un colapse seguiràs flotant!!!