20 de setembre del 2009

Petadilly Circus

Doncs sí, jo em pesava que això queia lluny, però avui m'ho he trobat de cara: Several Petadilly before Catafau.
Tot indicava que havia de ser un matí "tranquil"; molta colla (ràpids i lents per poder anar amb qui necessitis) i 27km fins a Gallifa i tornar. Però la cosa no anat així, no. Només han vingut en Pedrito, en Foulard i jo mateix, és clar, però vaja companys que m'heu deixat....
Total, que la cosa s'ha allargat (tant en patiment, com en kilometratge, com en desnivell), ens hem perdut, ens hem esgarrinxat les cames i hem arribat cansats de debò!!!!Bé, Foulard i Pedrito semblaven força sencers (en Pedrito ni s'ha despentinat, em sembla), però en Liebrecilla ha patit una defallida severa, sense arribar a pàjara, però déu ni do el que li ha costat arribar al cotxe. A la propera jo també portaré un Red Bull com en Pedrito.
Destacar el macuto d'en Pedro, que tenia la seva gràcia!!
Només penso en menjar i estirar-me al sofà. No tinc ni ganes d'escriure. Després penjo el track. Au!

4 comentaris:

Oriol Sellent ha dit...

collons...és que no se us pot deixar sols....sou uns animaolts, apa Liebrecilla, no volies caldo.....

Fortex the truck ha dit...

Que maco anar pel recte amb els esbarzes fer petits retocs a les cames, uff quins records.

Descansa i recuperat que diumenge hi hauran ganivets a Castellar.

Roger S. C. ha dit...

vinga liebrecilla... que ja t'agrada això d'anar patin per arribar...
a mes, aixì vas poder dormir tranquil tota la nit... ja ja ja
Eslfoulard m'ha dit que va anar a còrrer per la tarda una miqueta per acabar d'estirar les cames.

Foulard amarillo ha dit...

Calla cony !!!! Ets boig. La realitat és que vaig anar a dinar a can Brossa i em vaig fotre les botes i després migdiadeta de 2 hores..quan em vaig despertar ja plovia. Un diumenge brodadet !! I que n'hi hagin molts més així, entre bardisses i camps de patates, llàgrimes, suor i llepet inevitable..argggg
Mucho sufrimiento