16 d’octubre del 2009

Preparant la del Club

Com sempre avui s’ha anat a correr: Lefftenzing, Foulard Amarillo, Fortex, Panzer, Famau, Waras, Foulard Rojo, Ramon i Cargol, magnífic recorregut, amb pujades explosíves i de resistència, farleks variats i un molt bon ritme al pla, 55 minuts d’esforç sense treva, bones sensacions per la cursa de diumenge !!!!

Diumenge toca correr de veritat i els Leffer’s Runners sortiràn a per totes, a veure qui serà el millor estratega i s’emportarà el pernil !!!!

4 comentaris:

Llebreta Salfuman ha dit...

En Bala i jo mateix ens vam deixar els nassos ahir per St. Quirze. Nou rècord: 49,5min els 10,5 "plans" de St. Kiriku. SABADELL TREMOLA!!!

agujita ha dit...

Veig que no pareu d'entrenar i que les espases estan ven afilades. He de confesar que jo el dilluns vaig fer una Masterclass d'spinning de dues hores i encara m'estic foten tranquimazins per dormir, ja que vaig pedalar com un cabró i la música que fotien encara em resona dins del cap.
Espero que com a mínim em serveixi per fer-vos suar aquest diumenge.

Bala ha dit...

Ja veus!! manao a mano a muerte neing! va ser una cursa pràcticament! ara el meu rellotge marcava 49:18...

Roger S. C. ha dit...

El dijous va estar be, molt be i ràpid, molt ràpid ara, tenim un nou record a batre...
el de VUELO RASANTE!!
a veure que te collons de posar el nas tap a prop de terra com jo i aconseguir remuntar sense posar ni una ma a terra, es mes la pose del tronc ha de ser igual que la del salt de l'angel.
a veure a veure.
colla de trepitjafarigolesresseques!!