12 de gener del 2010

2ona Jornada pre-marato BCN

Aquest diumenge passat alguns Leffer's varen decidir tornar a desafiar la sòn, la mandra i el fred i es trobaren a La Salut a les 07:30 per tal de fer una "volteta": en Foulard Amarillo, Liebrecilla Ahumada, Wallas, Agujita, Foulard Rojo i el Cargol volien anar fins dalt del Puig de la Creu i tornar, total uns 28 km molt variats, plans, falsos plans, pujades, baixades........diversió assegurada.

Els primers 3 km són d'escalfament i és fan a ritme suau, un fred penetrant fa caure mocs i llàgrimes, un cop hem agafat temperatura Foulard Amarillo, Liebrecilla i Cargol prenem la iniciativa i marquem un ritme alegre, la resta queden despenjats (en Wallas te una urgència fisiològica) i s'ho prenen amb més calma, un parell o tres de km abans de Castellar afluixo per conservar forçes i deixo que els dos companys vagin a la seva, al arribar ens retrobem i anem fins a la plaça de no sé que i allà esperem els altres que arriben al cap de poca estona, en Foulard Rojo va tocat del genoll i decideix donar mitja volta, la resta travessem la plaça i anem a buscar la pista que ens portarà cap al nostre objectiu.

Enfilem la pista tot fent-la petar i fent broma, però la broma dura poc, en Foulard, Liebrecilla i Agujita apreten el pas i s'allunyen, en Wallas va fotut i s'ho pren amb molta calma, em quedo amb ell per fer-li companyia i de passada no desgastar-me massa, és una pujada durilla però que és deixa fer, ja ens la coneixem i sabem que el tram més dur és just abans d'arribar al coll on hi ha el trencall cap al Puig, pujem xino-xano tot xerrant, hi ha molts ciclistes, algun ens passen i s'en van, d'altres però ens passen i prou, abans d'arribar a dalt seràn passats per la pedra....just abans del coll ens trobem Agujita que baixa, no pot arribar gaire tard a casa i ha decidit donar mitja volta, amb en Wallas deixem la pista i enfilem el cami cap al cim, anem fent amb calma, en aquest tram hi ha algunes rampes però són curtes, una estona després arribem al cim del Puig de la Creu, tot just fa una 1h i 20m que em sortit de La Salut, bon temps si senyor, ens trobem amb Foulard i Liebrecilla, fem algunes fotos i apa avall.

La baixada és ràpida i en Wallas es queixa "Que no todos tenemos las piernas largas !!!!!!" exclama, pocs minuts després tornem a ser a la plaça de no sé què, breu parada per beure aigua i perquè en Foulard es cordi la bamba, seguim, baixem fins a la rotonda de la carretera de Sentmenat i enfilem la rampa del cementiri, aqui ens tornem partir : Foulard i Liebrecilla van al davant, jo em quedo en terra de ningú i en Wallas es queda sol al darrera (sol amb el seu "sufrimiento"), ja portem uns 20km i el cansament es comença a notar, per sort em conec cada pedra del camí i puc regular bé les forçes, arribo a la larga recte de l'alsina i no veig als de davant, i quan arribo al final miro enrere i tampoc veig en Wallas, entre pujades i baixades arribo al tram final, aqui el cami es torna un bon cabrò, un llarg fals pla, si vols apretar més val que tinguis una bona reserva d'energia, segur que l'acabes tota, camí enllà veig el Liebrecilla, va tocat i mica en mica m'hi vaig apropant, travesso la carretera i l'atrapo a 10 metres del final, pobre, fa mala cara i renega com un carreter, en Foulard ja està abrigat i estirant (i amb un somriure d'orella a orella), estic rendit però molt satisfet, 2h 40m, uns minuts més tard arriba en Wallas, la seva cara és un poema però segur que ha disfrutat com un animal......com tots vaja.

Llebreta Salfuman ha dit...

Òstia quin fred que fotia!!! Llàstima del meu paupèrrim final de cursa, no podia córrer del mal que em feia el genoll. A veure què passa a Terrassa...

agujita ha dit...

I tant que fotia fred!!! Pero ahí queda eso i que nos quiten lo bailao...
Bones fotos, bona crònica, aquí hi ha molt periodista en potència!!!

Leffer's Runners ha dit...

i l'aigua congelada no?

Mireia ha dit...

Però.....si era negre nit ??!!!!! sou massa!!! :-) felicitats valents!
visca els leffer's i visca el barça!! .... a veure si marca :-)
apali fins demà campions

Roger S. C. ha dit...

va.. k.. sortiu sempre rient....
no se si vau correr o us vau abraçar tota l'estona...
però la feina feta no us la treu ningúúú!!!!

a les 6:30 a la Salut!!!!!