29 de gener del 2010

Mitja de Montornès

A veure si aquesta (merda) foto acaba per fer decidir als Leffer's que encara no estan apuntats a la Mitja de Montornès!!! 20 € lote que te cagas de productes de neteja pel body i per la keli. A d'altres curses paguem la poma i la butifarra de l'arribada. Aquí pagarem per coses que no sabem ni com s'han de fer servir!!! Igualment, al mercat negre es deu pagar fort per les ampolletes de colors cridaners plenes de substàncies nocives.
L'any passat recordo una cursa molt guapa mano a mano amb en Leftenzingingsth. Fins a la recta de meta no em va deixar en pau el tiu! No vam fer un tiempazo però vam patir com autèntics Leffer's!!
Desafiant les alarmes del meu cos, jo m'hi apunto.

3 comentaris:

agujita ha dit...

Realment, ets l'esperit Leffer, crec que ha arribat el moment de qüestionar al capi, potser el podriem fer honorífic i proposar al Liebrecilla. Evidentment o podriem parlar en un sopar o un dinar de calçots!!!

Fortex the truck ha dit...

jo hi serè a Montornes

Foulard amarillo ha dit...

Jo m'apuntaria a calçotada ara mateix !!!
A montornés ja hi sóc comptat
quin mes de curses
7Marató de barcelona
14descans
21marato del congost ?????????
28mitja de Henkel